Reglaments

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Interneta veikals www.beli.pl nodarbojas ar zeķubikšu tirdzniecību. Veikals www.beli.pl nodrošina nopirkto preču piegādi Polijas Republikas un Eiropas Savienības valstu teritorijā. Interneta veikala www.beli.pl īpašnieks ir uzņēmums Beli - Paulina Sadłecka ar juridisko adresi:

Beli.pl - Rajstopy i więcej
ul. Gdańska 91/93 l.14a
90-613 Łódź
Poland

tālr.: +48 604 944 554

NIP 728 26 05 107

REGON 100672647

Uzņēmums ir reģistrēts Lodzas pilsētas mēra vadītajā uzņēmumu reģistrā ar Nr. 52637

 

1.2. Tālrunis: +48 697-428-024, elektroniskā pasta adrese kontakt@beli.pl. Veikals ir atvērts no pirmdienas līdz piektdienai no 9:30 līdz 18:30.

1.3. Veikalā redzamo preču cenas ir norādītas Polijas valūtā neto un bruto vērtībā (pēc PVN likmes pievienošanas). Cenā nav iekļautas piegādes izmaksas, kas tiek aprēķinātas un pieskaitītas pasūtījuma iesniegšanas brīdī.

1.4. Pasūtījumus interneta veikalā www.beli.pl ir iespējams veikt pēc reglamentā izklāstīto noteikumu apstiprināšanas.

2. Pasūtījumu iesniegšana un realizācija

2.1. Veikala www.beli.pl interneta mājas lapā redzamās preces ir iespējams pasūtīt sekojoši:

- klikšķinot uz sadaļas „pievienot grozam”, kas atrodas līdzās katrai precei un aizpildot reģistrācijas veidlapu;

- rakstot uz e-pastu: kontakt@beli.pl;

- zvanot pa tālruni +48 604944554 darba dienās no plkst. 9:30 līdz 18:30.

2.2. Ja reģistrācijas veidlapa (kurā nepieciešams norādīt patērētāja personas datus, kas nepieciešami pasūtījuma realizācijai un apstiprināšanai) tiks aizpildīta nepareizi vai arī e-pasta adrese nebūs skaidri salasāma, pasūtījums netiks realizēts.  

2.3. Ziņojot par vēlmi iegādāties kādu no precēm, pircējs uz e-pastu saņem sava pasūtījuma realizācijas apstiprinājumu divu darba dienu laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža. Apstiprinājumā tiek uzrādīts pasūtījuma numurs, pasūtīto preču daudzums, apmaksas summa, kā arī adrese un norēķinu konta numurs uz kuru ir jāpārskaita norādītā summa par precēm, informācijā saņēmējam norādot „Apmaksa par pasūtījumu Nr. XXX...”. Pasūtījuma numurs ir norādīts uz e-pastu saņemtajā ziņojumā.

2.4. Saņemot no bankas informāciju par naudas pārskaitījuma realizāciju, Jums tiks nosūtīts pasūtījums.

2.5. Pasūtītājam piecu dienu laikā ir jāveic apmaksa uz veikala norēķinu kontu. Ja piektajā dienā apmaksa netiek saņemta, tas nozīmē, ka pasūtītājs atsakās no pasūtījuma realizācijas. Šāds pasūtījums tiks automātiski anulēts.  

2.6. Pasūtītās preces piegādi ir iespējams veikt:

- Polijas Pasts

- Kurjerpasts

3. Piegādes izmaksas

 

3.1. Sūtījums, kas ticis nogādāts ar Polijas Pasta starpniecību:

  • Prioritārais sūtījums – X zł

 

3.2. Kurjers

- ekspress sūtījums – X zł

 

3.3. Preci ir iespējams saņemt personīgi Lodzā, Narutowicza ielā 25. Lūdzam, iepriekš sazināties ar mums pa tālruni, lai varētu pārliecināties, ka prece uz doto atrodas mūsu veikala noliktavā.

 

4. Preces atgriešana un reklamācija

 

4.1. Pasūtītājam ir pienākums pārbaudīt piegādātās preces kvalitāti. Ja prece ir tikusi mehāniski bojāta vai neatbilst pasūtītajai, patērētājam nekavējoties par to ir rakstiskā veidā jāinformē pārdevējs (aizpildot veidlapu interneta vietnē www.beli.pl/zwroty/) vai pa tālruni +48 604 944 554.

 

4.2. Ja sūtījums transporta laikā ir ticis bojāts, pasūtītāja pienākums ir informēt par to pastnieku vai ziņot attiecīgajā pasta nodaļā, lai sastādītu protokolu par atteikšanos no sūtījuma saņemšanas. Šis protokols kalpos par pamatu tālākai reklamācijas izskatīšanai. Ja uzņēmums atzīs reklamāciju, sūtījuma izmaksas par doto preci sedz uzņēmums „Sportbase”. Reklamācijai tiek pieņemta tīra prece uz kuras nav redzamas lietošanas pēdas. Nepamatotas reklamācijas tiek nosūtītas atpakaļ uz pasūtītāja rēķina.

 

4.3. Pasūtītās preces atgriešanas laiks ir desmit dienas, kā tas norādīts 1. likuma 10. pantā (2000. gada 2. marta patērētāju tiesību aizsardzības likums un atbildība par bojājumiem, kādus izraisījis nedrošs produkts (OV. 2000. gada 31. marts). Attiecīgo ziņojumu jāiesniedz rakstiskā veidā desmit darba dienu laikā no sūtījuma saņemšanas brīža. Atgrieztajai precei jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, PVN rēķins).

 

4.4. Gadījumā, ja prece neatbildīs preces atgriešanas nosacījumiem, reklamācija netiks pieņemta izskatīšanai.

 

4.5. Preces atgriešanu, apmaiņu un reklamāciju, lūdzu, sūtiet uz sekojošu adresi: 

Beli.pl - Rajstopy i więcej
ul. Gdańska 91/93 l.14a
90-613 Łódź
Poland

 

5. Personīgās informācijas konfidencialitāte

 

5.1. Aizpildot reģistrācijas veidlapu vai norādot savu personīgo informāciju pasūtījuma izdarīšanas brīdī nozīmē, ka Jūs piekrītat savu personas datu uzglabāšanai un izmantošanai uzņēmuma vajadzībām, saskaņā ar brīvu piekļuvi datiem, iespēju tos labot un dzēst, kā  arī likums par pakalpojumu sniegšanu elektroniskā veidā (OV. Nr. 133, Poz. 1204).